• Hobro kirkes høstfest

Hobro Kirke inviterer til

MAN TALK

- Hvor mænd med livserfaring vender livets store og små spørgsmål, og alle kommer til orde.

MAN TALK er et sted for personlig tale og samtale. Deltagerne indbydes til på skift i løbet af aftenen at fortælle noget af deres livshistorie og reflektere over deres egne og andres problematikker. Altså øver vi os i personlig snak med henblik på at blive klogere på livet, os selv og andre. Normalt vil vi kunne nå en kort runde efterfulgt af en længere fortælling fra to af deltagerne.

Gruppen ledes af livscoach og tidligere præst Peder Poulsen og mødes fem gange i efteråret. Første gang onsdag den 25. september kl. 19.00-20.30

Hvis du vil vide mere eller melde dig til, så kontakt handelsskolelærer Kim Byrial mobil 61 36 94 96 eller præst Ruben Lysemose 61 77 12 37.

Vi glæder os til at se dig 🤗

======================================================