Minikonfirmand

Mandag den 15. april har Pernille - vores kirke-kulturmedarbejder et hold minikonfirmander fra kl. 13.00-14.30. De skal besøge Hobro Kirkegård.

Dagplejesang

Tirsdag den 16. april inviterer Ditte Mølgaard til endnu en omgang dagplejesang for Mariagerfjord Kommunes de mindste. Vi glæder os til at se dem.

Konfirmander

I denne og i næste uge er dette års konfirmander så småt ved at afrunde deres foreberedelse. De glæder sig til konfirmationerne henholdsvis den 26. og 27. april samt den 4. maj.

Babysalmesang

Der har været stor tilslutning til dette forårs babysalmesang - det er vi rigtig glade for. Vi opretter nye hold løbende, så hold øje med Facebook og vores hjemmeside når der kan tilmeldes til hold igen.

Pilgrimsvandring

Sæt kryds i kalenderen den 10.-14. juni 2024, hvor vi skal vandre sammen. Se mere her

=======================

Menighedskor og kirkekor søger nye sangere

Se mere under fanen kor/Menighedskor

=======================

Orieteringsmøde - bliv klog på hvad menighedsrådet er, hvordan valget foregår, og hvordan du kan stille op til valget

Tirsdag den 14. maj kl. 19.00 i Hobro Kirkecenter.