• Gud og Mad

Temaet er påske.

========================================================

Gud og mad

Gud og Mad er en kort gudstjeneste på en hverdagseftermiddag, hvor der er mulighed for at spise sammen i Hobro kirkecenter bagefter.

Disse gudstjenester er kortere end søndagens traditionelle gudstjeneste, og der er heller ikke altergang. Vi forsøger at henvende os lidt mere ”i børnehøjde”.

Ofte deltager børnene der er med til Musik og Leg og børnene synger i kirkens børnekor og ungdomskor når der er Gud og Mad. Organist Winni Steinicke sidder ved orglet, og også nogle gange ved klaveret.

Gud og Mad er om onsdagen kl. 17.00. Tre gange før jul og tre gange efter jul. Vi slutter i god tid, sådan de mindste kan komme i seng i passende tid.

Tilmelding er ikke nødvendig. Bare mød op.

Mad kan købes for 25 kr. for voksne. For for børn er det gratis og det er gudstjenesten selvfølgelig også.

Gudstjenesten henvender sig særligt til børnefamilier – men alle er velkomne.