Menighedsrådsvalg

MENIGHEDSRÅDSVALG - menighedsrådene er et fundament under det lokale, aktive kirkeliv. Der er valg d. 17. september 2024. Stil op eller mød op og vær med til at støtte din lokale kirke.

• Helle Børsen

Et stærkt menighedsråd er en god arbejdsgiver. Menighedsrådene er arbejdsgivere for flere tusinde ansatte landet over. Som menighedrådsmedlem er du sammen med de ansatte med til at lægge kursen for din kirkes tilbud og liv. Der er menighedsrådsvalgvalg d. 17. september 2024. Stil op eller mød op og vær med til at støtte din lokale kirke.

• Lene Lillelund

Der er aktiviteter og tilbud i kirken til alle. Menighedsrådet er en vigtig kraft bag mange af aktiviteterne og kirkens synlighed lokalt. Der er menighedsrådsvalgvalg d. 17. september 2024. Stil op eller mød op og vær med til at støtte din lokale kirke.

• Helle Zederkof

Et engagerert menighedsråd er en god arbejdsgiver. Menighedsrådene er arbejdsgivere for landets organister og har derfor en vigtig rolle i det musikalske kirkeliv. Der er menighedsrådsvalgvalg d. 17. september 2024. Stil op eller mød op og vær med til at støtte din lokale kirke.