• Mobilmenu knap
  • Telefon ikon top
  • Telefont ikon top mobilside

Musik og leg

Piger og drenge med musik og sangglæde kan nu få chancen for at synge i kor i Hobro kirke.

Musik og leg er for alle, som har lyst til at synge, at blive bedre til at synge, og som har lyst til at synge i kor.

I Musik og leg synger vi forskellige sange og salmer med tegn (”fagter”) – dans og bevægelse.

Vi lærer om noder, rytmer, vi leger musiklege/sanglege.

I Musik og leg lærer vi kirkerummet og kirkens højtider at kende.

I Musik og leg synger vi til fastelavnsgudstjeneste, med udklædning og tøndeslagning, Luciagudstjeneste med Luciaoptog i Hobro kirke og julekoncert i december måned med alle Hobro kirkes kor.

Musik og leg er for børn i Børnehave til og med 1. klasse, vi øver hver onsdag kl. 15.30-16.15

Forældre og lignende er altid velkomne til at overvære korprøverne

Kom og vær med – det bliver rigtig sjovt

Vi begynder onsdag, den 1. september 2021