Hobro Menighedskor

Hobro Kirkes Menighedskor er et lejlighedskor.

Korets plan om at have en øve periode i foråret 2021 er foreløbig aflyst på grund af covid19 retningslinjerne.

Øvetidspunktet er tirsdag fra kl. 19.00 og slutter kl. 20.30 med en kop kaffe. Koret øver i Hobro Kirke.

Koret har plads til flere sangere, så har du lyst til at synge med, er du velkommen til at kontakte kirkekontoret, for at blive tilmeldt.

Kontaktoplysninger til kirkekontoret

Korleder er Ditte Maria Mølgaard.

Det er gratis at deltage.

Pinsevandring

Den traditionelle pinsevandring mandag d. 24. maj gennemføres. Vi glæder os til at byde vandrerne velkommen til en gåtur i det fri.

Lidt om turen: Vi starter med gudstjeneste i Hobro Kirke kl. 10.15 og derefter vandretur til Døstrup Kirke med frokostpause undervejs. Man bedes selv have frokost med. I Døstrup venter der til gengæld kaffe og kage, og der holdes en lille andagt i kirken. Der bliver arrangeret transport med bus tilbage til Hobro Kirke, ca. kl. 15.00.

Alle er velkomne; man møder blot op. I Døstrup møder vi deltagerne fra Øls-Hørby-Døstrup Sogn

i en parallel pinsevandring.