Børnekor

Elsker du at synge, og synes du, at det kunne være sjovt at synge sammen med en masse andre piger og drenge fra 2. til 4. klasse, så er Hobro kirkes Børnekor nok lige noget for dig!

Hobro kirkes Børnekor er for alle, som har lyst til at synge, at blive bedre til at synge, og som har lyst til at synge i kor.

I Hobro kirkes Børnekor synger vi forskellige sange og salmer med tegn (”fagter”) – dans og bevægelse.

Korsangerne lærer noder, rytmer og musiklege/sanglege.

Korsangerne øver korsatser med flere stemmer.

Korsangerne lærer kirkerummet og kirkens højtider at kende.

I Hobro kirkes Børnekor synger vi til fastelavnsgudstjeneste, med udklædning og tøndeslagning, Luciagudstjeneste med Luciaoptog i Hobro kirke og julekoncert i Hobro Kirke.

Hobro Kirkes Børnekor er for børn fra 2. til og med 4. klasse, vi øver hver onsdag kl. 16.15-17.00

Forældre og lignende er altid velkomne til at overvære korprøverne

Kom og vær med – det bliver rigtig sjovt

Vi begynder onsdag, den 1. september 2021