Hobro Kirkekor

Kan du lide at synge?

Er du sopran, alt, tenor eller bas?

Så har vi et studiejob/fritidsjob til dig!

Hobro Kirkekor har korister fra 16 år og opefter. Vi synger til gudstjeneste i Hobro Kirke hver anden søndag og til et par koncerter om året. Koret samarbejder også med kirkens mange andre kor, som har korister i alle aldre.

Repertoiret er blandt andet ældre og nyere kirkemusik i den klassiske og rytmiske genre.

I Hobro Kirkekor får du løn for at synge.

Du behøver ikke kunne læse noder, men har du korerfaring, vil det være en fordel.

Vi øver torsdage kl. 19-20.30 i Korrummet på Vestergade 21 ved Hobro Kirke.

Ved interesse kontakt organist Karen Kirstine Nielsen på tlf.nr. 51 41 12 14

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilmeld til Kirkekor her

I ovenstående sammenhænge vil vi i Hobro kirke gerne have mulighed for at anvende billeder af dig, enten som situationsbilleder eller portrætter (hvor ansigtstræk er tydelige).

Portrætbilleder kræver en skriftlig tilladelse (samtykkeerklæring), som vi vil bede dig om at give, hvis du skal kunne optræde i ovennævnte sammenhænge.