Musik og leg og Hobro kirkes Børnekor

Piger og drenge med musik og sangglæde kan nu få chancen for at synge i kor i Hobro kirke.

Musik og leg og Hobro kirkes Børnekor er for alle, som har lyst til at synge, at blive bedre til at synge, og som har lyst til at synge i kor.

I Musik og leg og Hobro kirkes Børnekor synger vi forskellige sange og salmer med tegn (”fagter”) – dans og bevægelse.

Børnene lærer noder, rytmer og musiklege/sanglege.

Børnene lærer kirkerummet og kirkens højtider at kende.

I Musik og leg og Hobro kirkes Børnekor synger vi til gudstjenester, blandt andet fastelavnsgudstjeneste med udklædning og tøndeslagning, Luciagudstjeneste med Luciaoptog i Hobro kirke og julekoncert i december måned med alle Hobro kirkes kor.

Musik og leg Børnehave til 0. klasse øver hver onsdag kl. 15.30-16.15
Børnekor 1. til 4. klasse øver hver onsdag kl. 16.15-17.00

Tilmeld til Musik og Leg

I ovenstående sammenhænge vil vi i Hobro kirke gerne have mulighed for at anvende billeder af jeres børn, enten som situationsbilleder eller portrætter (hvor ansigtstræk er tydelige).

Portrætbilleder kræver en skriftlig tilladelse (samtykkeerklæring), som vi vil bede jer om at give, hvis jeres barn skal kunne optræde i ovennævnte sammenhænge.